Maandag 18 augustus Naar Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Rudi en Willie Campschroer-Scholten - WaarBenJij.nu Maandag 18 augustus Naar Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Rudi en Willie Campschroer-Scholten - WaarBenJij.nu

Maandag 18 augustus Naar Delhi

Blijf op de hoogte en volg Rudi en Willie

19 Augustus 2014 | India, Delhi

Na het ontbijt worden we om 8.30 uur opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Bagage inchecken, veiligheidscheck, wachten, boarden en dan zitten we opeens, vóór de aangegeven vertrektijd in de lucht. We hebben kennelijk ook nog rugwind want we komen een half uur eerder dan gepland in Delhi aan. Er is dus nog geen taxi om ons af te halen maar na een half uur verschijnt inderdaad een taxi. Omdat de chauffeur niet weet naar welk hotel wij moeten, gaan we eerst maar even langs het bekende toeristenbureautje van Incredible India. We worden hartelijk ontvangen door ons “toeristenmannetje” en vertellen om vriendelijk dat we een heel mooie reis hebben gehad maar dat de organisatie vanaf Delhi nogal moeilijk verliep. Misschien te vriendelijk want ik geloof niet dat de boodschap helemaal overkomt. We slaan de aangeboden thee af en vertrekken naar ons hotel.
We eten een paratha in het restaurant en nemen verder rust vandaag.
Tegen de avond een wandelingetje gemaakt door de straat maar er is weinig te beleven. Het is nog steeds heel warm. Het enige dat opvalt dat er op het kleine stukje dat ik heb gelopen, drie christelijke kerken staan.